my room is clean :)

Dagen har varit helt okej :) började med ett effektivt kundpass. Tog tre kunder idag haha stolt tjej!! Sen småfföretagande. Dock blev det lite krångel där men det fixar vi! Hade ingen natur i dag så åkte hem och åt och efter det så blev det en power nap på soffan ;) Efter en välbehövd sovstund ringde Rebecca och frågade om jag ville ut och gå så vi tog en power Walk runt skolan :) sedan dess har jag städat mitt rum vilket också var välbehövligt! Dey såg ut som ett bombnerslag.. Så det är skönt att ha gjort det. Nu sitter jag i mitt rum med massa tända doftljus och ska snart gå och lägga mig! I morgon är det praktik och jag ska äntligen få träffa Emelie!! YEEEY! Godnatt! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0